Menü
 
Honlapkvíz (szünetel)
 
Portál közösség
 
Kvízbajnokok ligája
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Partnerek


serverhosting - webchat

portal design - karbantartás

server hozzáférés - médiapartner

KViZSZObA

Gabor15' Site! Minden egy helyen

 
Naptár
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
Pontos idő
 
Utolsó frissítés

 
Számláló
Indulás: 2004-05-24
 

(C) Copyright 2004
#kvizszoba team

Designed by:
DLGnet

 
Szabályok

Sziasztok!

2006. február elsején, megújulva, új ambíciókkal, új kérdésekkel, újraindul a

KVÍZ-BAJNOKOK LIGÁJA!

Alapszabályok:

  • A játék a priviskvíz nevű scripttel zajlik.
  • Egy játék 15 kérdésből áll, a következő témakörökben:
    földrajz
    fizika
    kémia
    biológia
    informatika
    csillagászat
    történelem
    irodalom
    mozi, film
    zene
    szobrászat, építészet, festészet
    matematika
    sport
    gasztronómia
    általános
  • A válaszadásra 20 másodperc van, a játékvezető 15 mp-nél jelzi, hogy még 5 mp van hátra.
  • A játék két játékos között zajlik, 1-1 elleni küzdelemben.
  • A verseny elindulása előtt mindenki kiválaszt magának egy „bónusztémakört”. Az ebben a témakörben feltett kérdések neki duplán számítanak. Ha az illető tudja a választ, de ellenfele nem, 3 pontot kap. Ha tudja, és ellenfele is, akkor 2 pontot kap. Ha nem tudja, és ellenfele sem, akkor -1 pont, ha nem tudja, de ellenfele tudja, akkor -2 pont a „jutalma”. Ha közös a kedvenc témakör, akkor közös helyes válasz esetén 1-1 pont jár, ha csak egyikőjük tudja, akkor az 3 pontot kap, a másik -2t. 
  • A többi kérdésre a helyes válasz 1 pontot ér, helytelen válasz 0 pontot. 
  • A játék végén a pontok összeadódnak, így alakul ki a végeredmény. Amennyiben az egyik játékos 3 vagy annál több ponttal nyer, 3 pontot kap, míg ellenfele nullát. Ha valaki 2, vagy 1 ponttal nyer, akkor 2 pontot kap, míg ellenfele 1 pontot. Döntetlen esetén a fele 0,5-0,5 pontot kapnak.
  • Vitás esetekben először a játékosok és a játékvezető próbálják megbeszélni a problémát, végső esetben a szoba alapítója, Zotya mondja ki a döntő szót!
  • Ha egy kérdés bizonyítottan hibás volt, ahelyett a játék végén ugyanabban a témakörben újat kell adnia a játékvezetőnek!
  • Az elbírásás alapjai a végeredmény szempontjából: 1. pontszám 2. pontarány 3. szerzett pont 4. 3pontos győzelmek száma 5. 2pontos győzelmek száma 6. győzelmek száma 7. döntetlenek száma 8. a két játékos egy egymás elleni mérkőzésen dönt
  • A mérkőzéseken bárki játszhat, ám pontozni mindig csak azt a két játékost pontozzuk, aki épp mérkőzik. Fontos, hogy amennyiben BÁRKI a szobában unfair módon segíti valamelyik játékost, vagy a válaszokat (vagy arra utaló megjegyzést) tesz a közösben, azt első esetben a játék végéig, ismétlődő esetben végleg eltiltjuk a játéktól, és a szobából. 

A játék menete:

  • A játékra külön nevezni kell: a nevezési határidő 2006. január 15.
  • A játékra nevezni a kulcsar666@freemail.hu, vagy az mt85@citromail.hu e-mail címeken, vagy a kvízszobában "személyesen" lehet. Itt meg kell adni a nevedet, amivel indulni szándékozol a versenyen, valamint a kedvenc témakörödet.
  • A nevezési határidő lejárta után elkészül a kiemelési lista: itt elbírálásra kerülnek a 2005. szeptember 3. - 2006. január 15. között lejátszott szellemi vetélkedők (minden este 21:15), ez alapján kerülnek a játékosok különböző csoportokba.
  • A csoportok tagjai ezután véletlenszerűen kerülnek összesorsolára ("hivatalos" sorsolás a kvízszobában, 2006. január 15 után mihamarabb), a kiemelési lista alapján azonos csoportba került játékosok az első fordulóban nem kerülhetnek össze.
  • A csoportmérkőzések során mindenki mindenkivel egyszer mérkőzik meg, ezek után a mérkőzések után alakulnak ki az egyenes kieséses rendszer párjai (amelynek pontos beosztása jelenleg nem ismert, a létszámtól függ)

A mérkőzésekről:

  • A mérkőzések minden este 20:30as kezdéssel kerülnek megrendezésre, minden nap egy mérkőzés.
  • Az, hogy melyik nap ki játszik, a kvizszoba.tx.hu honlap kvízbajnokok ligája menüpontja sorsolás alpontjában kerül meghirdetésre.
  • Amennyiben valakinek az az időpont, amelyre beosztottuk, nem felel meg, legkésőbb a mérkőzést megelőző este 21:15-ig jelezze azt Zotyának, vagy Csibe08-nak! Az ez után történt lemondásokat nem áll módunkban elfogadni.
  • Ha valaki nem jelenik meg egy mérkőzésen, akkor a mérkőzés elhalasztásra kerül. A nem megjelent játékos kap még egy lehetőséget arra, hogy lejátssza a mérkőzését, ám ekkor 3 pont hátrányból indul (azaz 3-0-val indul a mékőzés az ellenfele javára). Ha valaki másodszorra sem jelenik meg, akkor a mérkőzést számára 0-8-as végeredménnyel kerül jóváírásra, és 1 pontot levonunk addigi összpontszámából.
 

Lépj be a Kvízszobába!

Játékvezetők
 
Inaktív játékvezetők
 

Nasa.script letöltése

Játsz velünk Te is minden este a Kvízszobában! Izgalmas vetélkedők, remek kérdések, felkészült játékvezetők, és jó társaság vár!

Scramble néven új játékot rendszeresítettünk a Kvízszobában! A részletekért kattints IDE!

Az nagysikerű játék ezennel IRC-n is! Próbáld ki! (Részletek hamarosan itt a portálon...)

Totó kvíz a Kvízszobában! 13+1 kérdés - Légy Te a legjobb! A részletekért kattints IDE!

Hamarosan IQ TESZT játék a Kvízszobában! Részletek rövidesen a portálon!

Privis Kvíz - Hamarosan Kvízszobában!

Ebben a jópofa játékban egy európai képviselőt alakítasz, aki kőröz az EU országaiban, kérdésekre válaszol és ezzel szavazatokat nyer! A 25 legtöbb szavatatot összegyűjtő jutalom utat nyer! Hajrá Magyarország!


Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak